Van Revelstoke naar Banff.

23 september 2017 - Clearwater, Canada

Beste allemaal.

Enige dagen hebben geen WiFi gehad maar vandaag weer wel en nu krijgen jullie een paar dagen. We zijn voren uit Revelstoke vertrokken en hadden een hele mooie reis door de natuurparken. We zijn onderweg nog even gestopt met de bedoeling om een wandeling te maken door een oerbos, daar stonden allemaal borden om hoe om te gaan met de aanwezige grizzlybeer. Wij echter vol goede moed naar boven en om de 200 meter kwamen we weer een bord tegen dat je alleen door moest gaan in een groep en hard moest praten en er geen gaten dan meer dan 3.5 meter moest vallen. We kregen het er benauwd van en zijn na een half uurtje maar terug gaan lopen.

In Banff hadden we een giga grote camping site maar je hoorde helemaal niemand, maar ook daar moest weer alles worden weggezet voor de beren, dus al het eten binnen en voor de zekerheid de toilettassen in de koelkast voor de geur.We zijn die avond met de gratis shuttelbus naar Banff geweest en hebben daar heerlijk gegeten.

De andere dag zijn we met een camper naar Lake Louise geweest en hebben daar een hele mooie wandeling gemaakt naar boven op de berg, was heen en weer 9 kilometer we waren kapot van het klimmen maar wel voldaan en trots op onszelf.

Morgen trekken we door naar Jasper.

Groetjes van Wout en Carina.

1. Yessika:
    23 september 2017
    Heeft iemand al een grap gemaakt over beren op de weg?
  2. John en Gerda:
    24 september 2017