Van Whistler naar Lund.

27 september 2017 - Lund, Canada

Beste allemaal.

Vanmorgen om 09.00 uur vertrokken uit Whistler met bestemming Lund. We gaan als eerste naar Hoeshoe Bay waar we de ferry nemen naar Langdale een tocht van ongeveer 50 minuten.  Dan vervolgen we onze weg langs de Sunshine coast naar Earls Grove waar we de volgende Ferry pakken naar Saltery Bay, dit is ook een tocht van 50 min. Maar een hele mooi tussen eilanden en bergen door(zie foto's). Dan vervolgen we onze weg naar Lund waar we een hele mooie camping hebben gevonden aan het strand, we hebben er aan het strand gegeten en Carina had wraps van zalm en dat was heerlijk.

Lund is een klein vissersplaatsje heel authentiek, men noemt dit plaatsje ook wel de oesterhoofdstad van Canada, dus 2 keer raden wat wij vanavond gaan eten.

Ook zit hier Nancy s Bakery die over de hele wereld bekend staat om haar heerlijke soort muffins met blauwe bessen gaan we ook even proeven, denk dat dit interessant is voor Lois. Sorry meiske maar ik krijg de puntjes niet goed.

Morgen pakken we weer een ferry naar  Vancouver Iland.

Groetjes van Wout en Carina.

1. Maroesjka:
    27 september 2017
    Een camping aan het strand... oesters, muffins... mijn hemel.. ik zit hier gewoon op de bank in willenstad en ik heb net spinazie op 😒
    Veel plezier 😘
  2. John en Gerda:
    28 september 2017
    Die picknick tafel ziet er wel lullig uit naast die camper 😂 Eten doen jullie goed zie ik. 👍 Maar ja dat maakt niet uit jullie hoeven niet bang te zijn dat jullie niet meer in de camper passen 😉 Veel plezier nog 🤗
  3. Pascal:
    28 september 2017
    Jullie lekker aan de oesters en muffins. Ik aan 7 kilo appels. Onbespoten uit de boomgaard ja. Je weet wel.....😜