Van Okagana Falls naar Revelstoke

19 september 2017 - Revelstoke, Canada

Beste Allemaal.

Gisteren hebben we een (rustige) dag gehad maar wel 10 km gelopen om een wjnrrij te bezoeken,daar konden we ook een lunch nemen en dat was allemaal heerlijk. Daarna nog een andere proeverij gehad en daarna terug naar de camping ground.

Wat ons vooral opvalt is dat de mensen zo vriendelijk en behulpzaam zijn, op de camping ground zijn we zo goed geholpen met het stellen van de camper dat menig mens daar nog een voorbeeld aan kan nemen.

Deze morgen zijn we vroeg vertrokken om een tocht te maken met de Kettle Vally Steam Railway in Summerland, wat ook heel erg mooi was. Op dit moment zijn ze daar de appels aan het oogsten maar ook de beren lopen daar om wat op te bouwen voor hun winterslaap. Volgens de mensen van de trein zien zij ze elke dag daar maar wij hebben ze niet gezien.

We zijn nu op een camping in Revelstoke, en we moesten vanavond na het eten al het afval ineen beerbbestendige afvalcontainer doen omdat er beren op de camping komen in de nacht.

Carina doet denk ik vannacht geen oog dicht.

Morgen gaan we door naar Banff en daar willen we dan twee nachten blijven staan.

Nou dat was het dan weer even.

Groetjes van Wout en Carina.

1. Ilse:
    19 september 2017
    En hebben jullie de beren gezien? Spannend hoor! Ik mis nog wel de foto's van de camper, ben heel benieuwd.
    Veel plezier! xxx
  2. Els en Kees:
    Wauw mooie foto,s
  3. Linda de bruin:
    Mooie foto's zeg. Ach arme Carien haha
  4. John en Gerda:
    20 september 2017
    En....Carien hebben de beren he met rust gelaten?😉 Goede reis nog.