Dag Vancouver

15 september 2017 - Vancouver, Canada

Beste Allemaal.

Vandaag waren wij al vroeg wakker en zaten om 06.00 uur al buiten. Er was natuurlijk nog niets te doen dus maar even wezen wandelen, om 08.00 maar gaan ontbijten waar helemaal niets mis mee was.

We zijn toen vanaf ons hotel met ( hoe hollands) de gratis shuttelbus naar de befaamde hangbrug in Vancouver geweest, in dit park zijn we ook een bomentocht gemaakt waar je in de toppen van de bomen een hele tocht kan maken op ongeveer 35 meter hoogte en ook de weergoden waren ons vandaag goed gezind met vandaag 22 graden dus lekker t shirt en weer.

Hierna zijn we naar Grouse munten geweest, dus met de gondel omhoog vanwaar je het mooiste uitzicht over Vancouver hebt, daar hebben we ter ere van mijn verjaardag een heerlijke lunch genomen met een wijntje op zo een mooie plaats, we hadden vanaf het terras(voorste tafeltje) een uitzicht over Vancouver en dan met het mooie heldere weer was dat heel erg mooi.

Daarna weer met de bus terug naar Vancouver en daar even langs de haven gewandeld waar we de watervliegtuigen konden zien opsteigen en landen. Daarna even naar het hotel geweest en gelijk door naar een cafe om even bij te tanken en daarna een hapje gaan eten wat natuurlijk ook moet gebeuren.

Morgen kunnen we de camper pas om 14.00 uur ophalen dus gaan we morgen ochtend nog even naar Vancouver China toen wat volgens de chauffeur van vandaag heel mooi moet zijn maar wij op zijn aanraden niet vanavond naar toe zijn gegaan.

Het weer moet volgens de lokale nog mooi blijven tot maandag.

Groetjes van ons,

Wout en Carina.

1. Yessika:
    15 september 2017
    Leuk hoor, ouwe blogger van me. X
  2. John en Gerda:
    Ziet er weer gaaf uit👍
  3. Linda de bruin:
    15 september 2017
    Mooi zeg. Wat een uitzicht!!