Van Schiphol naar Vancouver

14 september 2017 - Vancouver, Canada

Beste Allemaal.

We zijn op 13 September vertrokken met de eerste najaarsstorm vanaf Schiphol, omdat op Schiphol maar een baan voor vertrek beschikbaar was hebben we anderhalf uur in het vliegtuig zitten wachten op groen licht om te vertrekken. We waren bang voor veel turbulentie maar hebben helemaal niets gemerkt, een prima rustige vlucht gehad al is het wel een vreselijke lange zit.

In Vancouver aangekomen met heel mooi weer en zijn met een taxi naar het hotel gegaan, het hotel zit midden in het centrum en is toch wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Nadat we alle spullen op de kamer hadden gezet en we allemaal toe waren aan een versnapering zijn we een rustplaats gaan zoeken, het was toen Nederlandse tijd ca. 02.00 uur en hier pas 17.00 uur. We hebben een heerlijke tent gevonden en wat gedronken en te snakken genomen. De mensen hier zijn ongeloofelijk vriendelijk. Na een paar biertjes en wijntjes zijn we naar het hotel gegaan en ons bed in gedoken. Dit stukje zit ik nu te schrijven op lokale tijd midden in de nacht om 03.30 uur en ik ben klaar wakker. Straks willen we naar het park in Vancouver en we laten nog weten hoe dat was. En we gaan mijn verjaardag ook maar een beetje vieren.Ok

Groetjes,

Wout en Carina.

1. Ilse:
    14 september 2017
    Super leuk om zo op de hoogte te blijven! Het avontuur is begonnen, veel plezier! X Joost en Ilse en natuurlijk dikke knuffel van Bram
  2. Els en Kees:
    14 september 2017
    Hallo allemaal gelukkig allemaal goed aangekomen,en Wout van Harte gefeliciteerd met je verjaardag XXX we zullen er een paar op je gezondheid nemen en hoop dat jullie hetzelfde doen. groetjes Els en Kees
  3. Frans en Corrie Wind:
    14 september 2017
    Hallo allemaal, fijn dat jullie na wat vertraging goed aangekomen zijn. Wout gefeliciteerd met je verjaardag en nog een hele gezellige dag met zijn allen. Geniet ervan en we kijken uit naar het volgende bericht.
    Groetjes van de Windjes
  4. Adri en Oi Ling:
    14 september 2017
    Fijn dat jullie na een lange zit goed zijn aangekomen. Gefeliciteerd met je verjaardag Wout. Hele mooie en fijne reis samen. Groetjes Adri en Oi Ling
  5. Linda de bruin:
    14 september 2017
    Fijn dat jullie ondanks de storm toch nog een goede vlucht hebben gehad. Wout nogmaals gefeliciteerd en doe de groetjes aan de rest xx.
    Groetjes George en Linda
  6. Yessika: