Van Jasper naar Clearwater.

25 september 2017 - Clearwater, Canada

Beste Allemaal.

Eindelijk weer eens goede WiFi dus er kunnen weer een paar verhalen uit.vanmorgen met dikke truien vertrokken en weer op naar het zuiden, een behoorlijke tocht van bijna 300 kilometer. Na een paar uur konden de truien uit en gingen we weer door de tijdzone zodat de klokken weer een uurtje terug konden. Onderweg hebben we lekker zelf een lunch gemaakt en waren op tijd bij de camping aan een mooi groot meer. Eigenlijk hebben we die dag een beetje rust genomen en zijn bijtijds naar bed gegaan. De andere dag zijn we met een camper naar het park gegaan om een wandeling naar een waterval te maken,het is een hele klim geworden maar wel de moeite waard zoal je op de foto kunt zien. Helemaal kapot weer op de camping aangekomen waar we toen een kano hebben gehuurd en een rondje over het meer hebben gemaakt. Daarna hebben we bij de camper een kampvuur gemaakt en heerlijk buiten gegeten en daarna een potje gekaart, ma had het kroontje vanavond.

Morgen gaan we om 8 uur rijden omdat dit een grote tocht gaat worden van 425 kilometer naar whisler waar we weer 2 dagen blijven.

Groetjes van Wout en Carina.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Richard:
    25 september 2017
    Het is dat je er niet van houd, maar in whisler zit een van de mooiste bike parks van de wereld.
    Echt een mountainbike mekka.
  2. Frans en Corrie Wind:
    25 september 2017
    Wat een leuke reis maken jullie, we genieten iedere keer van jullie reisverslag.En de aanhouder wint bij het zoeken naar de beer. Kijken uit naar jullie volgend reis verslag. Geniet nog met z'n allen van deze mooie reis.