Van Cleatwater naar Whistler

26 september 2017 - Whistler, Canada

Beste Allemaal.

Vanmorgen vroeg vertrokken uit Cleatwater omdat we een tocht van ruim 425 kilometer voor de boeg hebben. En we hebben er inderdaad lang over gedaan,maar het was zo een mooie tocht voor wat de natuur betrefd hele hoge bergen met rivieren en imposante uitzichten. Ook hadden we afdalingen van 15% dus het gaat dan niet echt snel, wel heel veel foto's gemaakt maar die staan op ons andere toestel. Wel een hele moie camperplaats op een camping ground die het hele jaar open is, en dat is ook aan de prijzen te merken.

De andere dag was de bedoeling dat we een zipline tocht zouden maken, wij allemaal in vol ornaat naar de zipline plaats, daar hoorde we dat de kleinste zipline minimaal100 kilometer per uur gaat en op 600 feed hoogte ging, de schrik sloeg ons om de oren en we hadden er plots geen trek meer in. Dus maar een mooie wandeling gemaakt en naar het museum geweest wat ook heel leuk was. Het museum ging over de originele bevolking van deze streek (Indianen) en er ging een gids mee door het museum en tijdens deze rondleiding mocht je allerlij dingen maken die ook de Indianen maakten. Denk dat we later nog spijt krijgen van het niet ziplinen, maar dat is dan maar zo.

Groetjes van Wout en Carina

Morgen gaan we bijtijds weg naar de ferry en gaan dan via de subsidie coast naar de volgende Ferry waar we danoversteken naar Vancouver Iland, we hebben vandaag wel alvast op Campbell River een watervliegtuig besproken waar we dan met de postbode de post gaan bezorgen op de eilanden.

Groetjes

1. Maroesjka:
    26 september 2017
    Potverdorrie, wat een mooi verhaal weer. Ik heb inmiddels het gevoel dat ik er een beetje bij ben. De beleving komt over zeg maar :-)
    Hier alles goed verder, gewoon z'n gangetje en helaas niet van die mooie verhalen als jullie. Geniet er maar flink van 😘
  2. John en Gerda:
    26 september 2017
    Wat zijn jullie aan het genieten zeg!👍
    Zit helemaal in het verhaal en voelde mijn maag al draaien bij minimaal 100km en 600 feed hoogte 🙈 Nog heel veel plezier en goede reis. Groetjes ook aan Leen en Aal 🤗
  3. Adri en Oi Ling:
    wat een mooie verhalen. tja dat ziplinen met een snelheid van 100 km/uur,
    ik vind 100 km op de motor al wat laat staan aan zo'n lijntje .
    Nog een fijne reis samen en houd ons op de hoogte :-)

groetjes oi Ling & Adri