Van Tofino naar Vancouver.

3 oktober 2017 - West Vancouver, Canada

Beste allemaal.

Vanmorgen zijn we om 08.00 uur vertrokken vanuit Tofino, we hoeven vandaag maar 220 km te doen maar het eerste stuk is weer door een nationaal park en we willen ook nog even onderweg een wandeling maken door het regenwoud. Daarnaast moeten we op tijd bij de ferry zijn omdat we deze niet willen missen. De wandeling door het regenwoud was heel mooi en indrukwekkend met giga groten bomen van meer dan 800 jaar oud. Daarna door naar de ferry die ook weer 2 uur gaat duren.

We waren om 16.00 uur op de camping en zijn na het nuttigen van een paar biertjes aan het inpakken begonnen, daarna wilden we eigenlijk nog even Vancouver in, maar de buurt rond de camping ziet er nou niet echt betrouwbaar uit om in het donker terug te komen dus hebben we maar besloten om de restjes vanavond op te maken.

We kunnen terug kijken op een perfecte vakantie waar we heel veel gedaan hebben en veel indrukken hebben opgedaan. Het hele verhaal over beren is denken wij een marketing verhaal van de Canadezen want wij hebben er niet een gezien, en misschien is het maar beter dat je ze niet tegenkomt.

Morgen de camper wegbrengen en dan op naar het vliegveld, we vliegen om 15.40 uur weg dan is het hier nog 3 oktober en komen dan op 4 oktober om 10.10 aan op Schiphol dus dan hebben we aardig wat uurtjes weg.

Dank voor jullie lieve en mooie reacties.

Groetjes van Wout en Carina.

1. Pascal:
    3 oktober 2017
    Goed om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad en hebben genoten. Jullie keken er zo naar uit! Thuis gaan we de foto's en filmpjes lekker met jullie bekijken, daar zijn wij dan weer benieuwd naar. Tot woensdag! Dikke kus, Pascal
  2. Adri en Oi Ling:
    3 oktober 2017
    Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van dit avontuur. Het blijft inderdaad een geweldige ervaring zo'n camper trip. Goede reis terug. Groetjes Adri & Oi Ling
  3. Yessika:
    3 oktober 2017
    Goede reis en we kijken er naar uit om jullie weer te zien en zijn benieuwd naar de verhalen en foto's. Tot snel!!
  4. John en Gerda:
    4 oktober 2017
    Welkom terug. En komen graag een keer alle foto's kijken en de rest van de verhalen horen 🤗